donderdag 4 april 2019

Blogs forever!

Het is alweer even geleden dat ik een nieuwe post heb geplaatst op het Careynblog. Maar wist je dat er in het archief van het Careynblog inmiddels meer dan 200 blogs zijn? Neem eens een kijkje in wat ik allemaal al heb geschreven.

De reden dat ik geen nieuwe blogs plaats, is dat ik ook schrijf voor www.dieetditdieetdat.nl Dit is de website die gemaakt wordt door de Nederlandse Vereniging van Diëtisten. Je kunt mijn blogs vinden op deze pagina.
Wil je lezen over gezonde voeding rond de zwangerschap, dan moet je voor mijn stukjes hier zijn.
En werk je in de zorg en ben je benieuwd hoe je als verpleegkundige of verzorgende goed voor jezelf zorgt met eten? Kijk dan hier.

Ook plaats ik regelmatig nieuwtjes, links en leestips op Twitter: @careyn_dietist
Wil je nog meer weten over mij en mijn werk? Kijk dan hier.

Zie je online of op het spreekuur!
Groet van Sascha de Jong, (sport)diëtist